Wat heeft jouw bedrijf aan Zoho CRM (Customer Relationship Management)?

Gepubliceerd door Zakelijkenactueel op

Zoho brengt verkoop-, marketing- en klantbeheer samen op één modern en intuïtief platform.
Het Zoho platform heeft een gebruiksvriendelijke interface. Het is ontworpen om klanten aan te trekken, te behouden en tevreden te stellen. Inmiddels wordt Zoho gebruikt door 150.000 bedrijven in 180 landen.

Zoho helpt met het verzamelen en organiseren van contactgegevens. Alle interacties van klanten worden overzichtelijk bijgehouden. Zoho kan aan jouw website worden gekoppeld wat leidt tot de automatisering en verhoging van leadgeneratie, kwalificatie en conversie. Ook wordt er gebruik gemaakt van moderne technologieën, zoals een op kunstmatige intelligentie (AI) gebaseerde verkoopassistent. De verkoopassistent kan complexe vragen beantwoorden en aanbevelingen doen.

Kosten besparen & productiviteit verhogen

Dankzij Zoho zijn er geen ingewikkelde contracten en hoge implementatiekosten nodig om je bedrijf te laten groeien.

Wanneer jouw verkoopteam bij meerdere projecten tegelijk betrokken raakt, kan de productiviteit een klap krijgen. Dit is te voorkomen door efficiënt te plannen en beheren. Integreer jouw projectbeheersysteem met jouw CRM en wijs projecten en alle bijbehorende records toe aan individuele leden van jouw verkoopteam. Zo worden projecten gesynchroniseerd met het verkoopproces in één uitgebreid systeem. Hierdoor kan jij je taken efficiënter beheren en kostbare tijd en moeite besparen, voor jouw hele team.

Efficiënter multitasken en samenwerken

Zoho kan een procesanalyse uit laten voeren hetgeen resulteert in een overzichtelijke planning waarbij taken efficiënt beheerd en toegewezen kunnen worden aan individuele leden van het team. Het resultaat is een betere samenwerking en sneller inzicht in de situatie.

Aanpasbaar aan jouw situatie

Zoho wordt gebruikt door de grootste e-commerce-giganten over de hele wereld in verschillende industrieën.

Dit is mogelijk omdat Zoho een zeer aanpasbaar platform is. Het Zoho CRM wordt continu verbeterd, zodat het aan je behoeften blijft voldoen, ongeacht de complexiteit. Er kan eenvoudig met behulp van modules extra functionaliteit toegevoegd worden.

Er zijn ook verschillende visuele weergaven mogelijk in Zoho. Zo kan iedere medewerker zelf zijn of haar eigen ideale interface kiezen. Met aangepaste weergaven, filters en velden kan er beslist worden hoeveel gegevens jij op een bepaald moment zichtbaar wilt laten maken.

Projecten worden ook automatisch gesynchroniseerd met het verkoopproces in één uitgebreid intuïtief en overzichtelijk systeem dat kostbare tijd en moeite bespaart voor jouw team.

Goede veiligheid

Zoho beschikt over moderne beveiligingssystemen inzake toegang tot jouw organisatie. Gegevens zijn op het hoogste niveau beveiligd. Er wordt gebruikt gemaakt van beveiligingsmaatregelingen zoals encryptie, controlelogboeken, IP-beperkingen en tweefactorauthenticatie. Alleen geautoriseerde gebruikers hebben toegang tot kwetsbare gegevens.

Het is verstandig dat een Zoho specialist een procesanalyse uitvoert, voordat je Zoho CRM implementeert. Op deze manier kan een Zoho specialist je optimaal laten profiteren van Zoho.

Categorieën: Zakelijke musthaves

0 reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.