Optimaal klantcontact met de juiste callcenter software

Gepubliceerd door Admin op

Klanten hebben hoge verwachtingen van het contact met jouw organisatie en de bereikbaarheid. Professioneel klantcontact is van onschatbare waarde voor jouw organisatie. Klanten die professioneel te woord zijn gestaan komen eerder terug en zijn een goede reclame voor je bedrijf. Je hebt je medewerkers opgeleid om klanten vriendelijk te woord te staan. Je medewerkers luisteren naar de klant en zijn servicegericht. Combineert jouw organisatie telefonisch contact met e-mail, live chat en webcare? Ook investeren in kwalitatief hoogwaardige callcenter software betaalt zich uit. Met een klantervaring die perfect aansluit op de behoefte van de klant onderscheid jij je.

Callcenter software voor elke manier van werken

Heb je een eigen Klant Contact Center, dan kunnen jouw medewerkers met de juiste callcenter software efficiënt aan de slag. Binnen een overzichtelijke omgeving onderhouden zij verschillende soorten klantcontact. Werk je met een extern callcenter? Voldoen aan de eisen die de AVG stelt, is een hele uitdaging. Met speciale software blijven de data van de klant in jouw beheer en voldoe je daarmee aan de privacywetgeving. Je houdt bovendien zelf de regie en hebt ook inzicht in de geleverde prestaties.

Als klantcontact jouw corebusiness is

Heb jij een callcenter of contactcenter en onderhoud je in opdracht van verschillende opdrachtgevers klantencontacten? Vaak zijn dit verschillende soorten contacten die variëren van telefonisch contact en live-chat tot berichten via andere kanalen. Voor de ene opdrachtgever moeten jouw agents klanten bellen voor telefonisch verkoop en voor een andere opdrachtgever bemensen ze de servicedesk en ontvangen berichten. Het is een behoorlijke klus om dit overzichtelijk te houden. De speciale software maakt het een stuk makkelijker.

De voordelen van software voor callcenters

Medewerkers kunnen hun werk makkelijker doen, omdat ze al het klantcontact in een handig overzicht hebben. Plan je ook afspraken? Dankzij de koppeling met de agenda’s van verschillende software applicaties gaat dit heel efficiënt. Doordat je medewerkers efficiënter kunnen werken, wikkelen ze meer contacten af en dit bespaart jou kosten.

Categorieën: Overig

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *