Telefonie in de Cloud

Gepubliceerd door Admin op

Elke ondernemer heeft het wel eens gehoord of we nou praten over bellen over het internet, Cloud telefonie, of VoIP bellen de mogelijkheden die deze “moderne telefooncentrale” biedt is voor een ondernemer onmisbaar. In dit artikel vertellen we u graag meer over alle voordelen die deze nieuwe manier van bellen het u als ondernemer kan bieden.

De opties zijn oneindig

Waar je voorheen nog een zeer uitgebreide telefooncentrale nodig had om een aantal opties te kunnen bieden is dat met telefonie in de Cloud niet meer nodig. Veel VoIP aanbieder hebben een gemakkelijke beheerdersomgeving waar u makkelijk nieuwe werknemers aan toevoegt en ook de rechten beheert. Denk hierbij aan functies als:

  • Welke afdelingen met elkaar mogen bellen
  • Hoeveel en naar welke nummers ze mogen bellen
  • Naar wie ze gemakkelijk door kunnen schakelen

Naast de bovengenoemde opties zijn er nog veel meer mogelijkheden om de telefonie op je eigen manier in te richten.

Het is goedkoper

Veel diensten en abonnementsvormen zijn de afgelopen jaren dankzij de komst van snel zakelijk internet goedkoper geworden, zo ook bellen. De ouderwetse telefooncentrale wordt de Cloud ingeschoten wat vele voordelen heeft. Uw digitale telefooncentrale kunt u namelijk makkelijk aanpassen op de dynamische ondernemersomgeving. Het goede nieuws is dat het zowel voor kleine MKB’ers en zeer grote ondernemingen een flink positief verschil in de kosten kan betekenen.

Thuis werken is geen probleem

Je kent het wel: je komt thuis van het werk, zet het journaal aan en ziet dat ze weer eens flink met die tunnel aan het werk gaan waar jij elke dag doorheen moet. Daarnaast gaat het morgen ook nog eens sneeuwen en is er ook kans op mist. “Shit” denk je. Ik heb dus beslist geen tijd om morgen in de file te gaan staan. Echter heb je morgen een aantal belangrijke telefoongesprekken staan en verwacht je zakelijk ook nog flink wat telefoontjes binnen te krijgen van een mailing die je net de deur uit hebt gedaan. Vroeger had je geen andere oplossing dan vroeg op te staan en naar kantoor heen te racen om de ellende voor te zijn. Met VoIP bellen log je gewoon even in op je beheerdersomgeving en schakel je binnen 5 minuten alle inkomende telefoontjes door naar je mobiele telefoon. Je hebt zojuist in 5 minuten dankzij Cloud bellen twee uur reistijd en een heleboel stress bespaard.


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *